Be a girl with a mind
a bitch with an attitude
a lady with a class!

Τρίτη 20 Σεπτεμβρίου 2011

χρόνια πολλά ειρήνηηηηηηηη!

λοιπόν..λοιπόν.....
εγώ θα σου ευχηθώ από εδώ χρόνια πολλά!θέλω να γράψω πολλά και δεν θα τα χωρέσει η δημοσίευση!
τι γάμος θα ήταν αυτός άμα δεν σου έγραφα κάτι ξεχωριστό εκτός από ένα χρόνια πολλά!:)
σε γνώρισα πριν 4 χρόνια....στις εξετάσεις ...έγραφα μαθηματικά και εσύ είχες έρθει να δεις κάποια παιδιά από το σχολείο μου!σε είδα με είδες.....δεν μου έδωσες όμως καμία σημασία!από τότε σε κράτησα στο μυαλό μου!τον επόμενο χρόνο σε έβλεπα όλο και πιο συχνά!ξεκινήσαμε να μιλάμε!
πρώτα στο msn και μετά μου ζήτησες το κινητό μου!:'')
ε αυτό ήταν λοιπόν!έρωτας με το πρώτο μήνυμα!:Δ
μιλούσαμε όλο και πιο πολύ....και πιο πολύ και πιο πολύ!
ταιριάξαμε αμέσως!(ήξερα ότι μου την έπεφτες από την αρχή αλλά ήμουν αλλού)
μετά ξεκίνησα να σε βλέπω αλλιώς!αλλά είχα ένα φόβο....εσύ λύκειο εγώ γυμνάσιο ένας διαφορετικός κόσμος!κάναμε υπομονή...πέρασε και αυτό!
τώρα πια μαζί παντρεμένες μπορώ να σου ευχηθώ γυναίκα της ζωής μου χρόνια πολλά!
ότι επιθυμείς να το πραγματοποιήσεις.....θέλω να ξέρεις ότι είσαι σαν τους μαγνήτες!
τραβάς μόνο ότι σε ελκύει!

μικρό μου σουσουνάδι να σε χαιρόμαστε!
σ'αγαπάω πολύ πολύ πολύ!

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου